close

  昨晚设左6:45闹钟,打算临走前来一次浮潜,点知。。。。。当闹钟响时听到出面:叭叭叭的雨声、沙沙沙的风声同砰砰砰的海浪声,“唔系吓?浮潜先嚟落雨!”无耐之下唯有在床上摊多阵,然后执野、check out同食早餐。

     食完早餐来到码头,差不多是时候搭船走了。点知,天气好到不得了,“天啊,唔系甘玩我下?”

图片

       从码头旁边见到浅水个度都已经有好多珊瑚,仲有好多唔同品种的鱼。好想浮潜啊,在呢个岛无乜点浮潜过,好可惜啊,希望去到另一间酒店有机会浮个痛快啦。

       今日搭个只快艇比昨日搭个两只靓D

图片

       又番到马里市啦。去另一间酒店要在马里市转乘水上飞机

图片

      粉红色个件就系我哋的行李,有专人拉行李的

图片

       机场外面:

图片

     在呢度check in

图片

     张机票好靓,可以留来做记念

图片

    Check in之后仲要搭巴士到禁区内的起飞点。我地酒店有自己专用的候机室,真系够晒尊贵

图片

图片

图片

          仲有免费汽水无限添饮:

图片
         在候机室大大话话等左成两个钟。影下D飞机先:

图片

图片
      

      同机有3pair中国人,1pair韩国人,1pair鬼鬼及我地2个,共12人。我同其中2pair中国人闲聊左阵,拒地四个人系同事,一齐来渡蜜月,住4晚Banyan Tree+4晚Angsana Velavaru+每天早晚餐 合共RMB35,XXX  ,D普通话真系好鬼有米!!!

     我对比了旅程中遇到的旅客的价钱:

     1)去Banyan Tree时遇到的普通话:4晚Agnsana Ihuru+早午晚餐 合共RMB15,XXX (呢个价钱可以住Angsana Velavaru了,好唔抵)

    2)在Angsana Velavaru遇到的香港家庭:1晚马里市酒店+3晚Agnsana Velavaru+每天早餐+马航来回 合共HKD13,XXX(他们告诉我,自己花钱食一餐大概要500到800港币一个人。好似唔及我地全包餐甘抵)

    3)在Angsana Velavaru遇到的普通话:1晚马里市酒店+3晚Agnsana Velavaru+每天早晚餐+新航来回  合共RMB13,XXX

   4)我的package:2晚Agnsana Ihuru+2晚Angsana Velavaru+每天早午晚餐+90分钟spa(价值110美金)+1餐在自己房间的浪漫晚餐+新航来回

   5)总括来讲好似在香港报会平DD

         水上屋的房有两排,一排面向主岛,一排面向海。我们在交钱时就已经同专业旅运讲左要面向海那边的房,因为影相时可以影到一望无际的大海,个景会靓D,而且系望日落的方向。我们问了接待的小姐我们的房间是否面向海的,她说不是,我们马上叫她帮我地换房。她打左好耐电话之后,回复番我地,面向海的房已经full左,无得换。听到呢个答复之后,人都谢晒!有无搞错!比钱个时都已经讲左,点会安排唔到架?D旅行社真系信唔过,早知甘,在还没有出发前自己在香港发定封件去酒店request啦,写中文都得架,有识中国话的接待员。激死!!

       上飞机啦。来之前做过资料搜集,坐在飞机的右边倒数第二行,个景系最正的。为左霸靓位,我第一个上机,不过右边倒数第二行放晒行李,唔坐得,我选了右边第一行坐。呢个位超唔得,影相影到个螺栓桨。回程个时最好个位仲系用来放行李,后来我选左右边倒数第三行,呢个位好得多,影相好清楚,想再好D可以伸只手去后一个窗口位度影。

图片

       大家睇清楚D啦,飞机师系赤脚开飞机架!真系第一次见

图片

         机仓:

图片

       马里市:

图片

       沿途见到的岛:

图片

图片

图片

图片

图片

图片

       经过45钟后,到啦,到啦,望见我住的酒店了

图片

         飞机停低在海中间的浮台度,已经有只快艇在接我们啦。上到快艇,靓女接待员递左D五颜六色的棉花糖比我地食,味道普通,我向来都唔系对棉花糖好有兴趣。

         上到岸,有个职员好热情甘击鼓欢迎我地

图片

         靓女接待员把我地带到酒吧坐下,马上有人送上凉浸浸有柠檬味的毛巾,仲有一杯wellcome drink,系草莓味雪芭,酸酸甜甜好醒胃。

图片

           个3 pair普通话有识中国话的接待员接待,我地那个听口音应该系英国人。之后她用高尔夫球车载我们入房间。

            我地住个种房系upgrade左的房间:Premier Inocean Villa

           又话安排唔到面向海的房间?依家又送我地去间向海架卟

           我地住351房,哈,哈,呢间房个位置好正,是望海个排最入的一间,景观开扬,私隐度高,影相个时又可以影晒前面所有房间,perfect!

图片

     接待我地个位小姐好细心甘同我地讲解房里面的设施。

     一入门口的右手边是电视,电视旁边的楼梯通往二楼:

图片

              一入门口的左手边是mini bar,除左两支水同咖啡包、茶包之外,其它都要钱。水饮晒可以不停refill,有汽同无汽各一支.图片

       Mini bar隔离系沙发椅:

图片

       沙发椅的隔离:

图片

     足两米的大床,训在张床度可以望住个无敌大海景:

图片
       左边那个是冲凉房,右面那个是厕所,洗手盆则在两个房的出面。有两个洗手盆,两公婆唔使争。图片

         浸浴缸时都系可以望住无敌大海景:

图片

         酒店有齐所有生活用品:牙膏、牙刷、洗头水、沐浴露、洗手液、洗衣皂、棉花、针线包、毛巾。。。。网上D人话支润露有晒后修护功效,所以呢几日冲完凉都即时擦番D。

图片

图片

图片

           室内拖鞋同室外拖鞋各两套:

图片

      浴缸右下角那一包系浮潜工具,在上水上飞机前已经问好我地只脚的size架啦。

      住左三日两夜真系发觉间酒店好细心,生活上的需要都为客人准备好晒,连D detail位都照顾得到。

图片

 

图片

图片

         由于刚落完雨,室外仲湿湿地,无乜太阳,唔影住,等有太阳时影,D相效果会靓D。

         1:00啦,食lunch先。

         食lunch前先报名参加明天早上10:30的免费节目:外海环礁浮潜。其它活动就唔参加啦,一来东哥哥无兴趣,二来都几贵,三来我地都唔系好够时间参加!

        餐厅在码头旁边:

图片

      里面环境唔错:

图片

图片

图片

        前菜同甜品都可以任拿,主菜就三选一:

图片

图片

图片
        坐低之后,侍应问左我地几多房号,跟住就拿左个饮品同主菜的menu比我地点菜。之后几餐再来食野侍应已经记得我房号,问都唔使问。

       餐牌分中文同英文餐牌,侍应大概睇你个样都知你识唔识中文。除左呢次系比中文比我地之外,其它个几餐都系比英文我地点菜(可能同我地交谈过知我地识英文啦)。我知道午餐同晚餐饮野要钱,所以无order饮品,其实D饮品又唔系真系好贵,一般五星酒店的价钱罗。

图片

        在网上D人讲羊架好食,所以就点左羊架同意粉,事实上都系好好味,两个都好好食

图片

图片
          
         食完饭返房时劲好阳光。

图片
图片
       水底有个用石头砌成的酒店标志。

       左手边第一间就是我的房啦

图片

        我地间房:

图片

       由于搭水上飞机时超重,我地D行李要搭下一班机来。无行李,乜都做唔到,而且出面又甘猛太阳,东哥哥又开始狂影啦。

       图片
    由凉亭望向房间

图片

     无边际泳池

图片

图片
       凉亭:

图片

图片
图片

 

       特登为左去马尔代夫买左个沙滩袋。之前睇中那个靓D,不过反正只用一次,买个平平地算啦!
图片
        由于早上天阴,我地都无搽太阳油,影左成个钟,D皮肤开始发热啦,再影落去就变烧猪罗。于是我地走上二楼hea 下,吹下海风

图片

       如果住下面呢间房,就会面向主岛。好在我地系面向海咋

图片

      由二楼望落一楼:

图片

       下面间房面积大过我地个间,有一厅两房,岩一家大细来。不过变左四个share一个泳池,无甘着数罗。

图片
       二楼露台:

       呢两张椅夜晚可以躺在度睇星星,不过住左两晚唔系大风就大雨,睇唔到星星。

图片

 

图片

       吹住印度洋的海风真系好舒服

图片

        

图片

图片
       隔离房个两只鬼鬼,我睇住拒地在泳池揽左一个钟,跟住又在床上晒左两个钟。劲!D鬼鬼构造真系唔同D,如果系我,早就变烧猪啦!

图片

     D太阳好猛,好想趁住呢个好天气过主岛个边沙滩影相。但系无太阳油,又无脚架,唔过得。吹左成个钟海风,等到有D唔耐烦,于是决定去接待处度投诉下至得,我明明见到有部机在一个钟前就降落左,点解我件行李仲未到。

     一行落楼,门铃就响啦,真系件行李。个员工好有诚意甘道歉,算啦,费事为难人了。

     拿齐工具想搭16:45的船去主岛,点知出到去D太阳就开始退啦。甘嘅阳光,D相点会靓啊!算罗,唯有将行程推后到明天啦。

     既然有脚架,来番个合照先

图片

图片

         呢D房就系面向主岛个边,客人出入餐厅都会见到D人在泳池做紧乜,私隐度唔多够:

图片

     依家有脚架啦,番房影合照先:

图片

图片

图片

     鸳鸯戏水时间到啦:

图片

    玩完水已经系晚饭时间啦。不过东哥哥话要抓住呢个Magic hour影相

    东哥哥用夜景模式再加2秒捕光,又真系影到D相几靓

图片

图片

 

图片

 

图片

    夜晚的餐厅

图片

 

图片

      晚上逢星期二同星期六系食buffet dinner,其它日子系食set dinner,好在今日系星期一咋。网上的人话set dinner好好食

图片

汤:好鲜的蘑菇味,忌廉唔怕太浓,正!

图片

       醒个雪芭你清清个味蕾才食主菜。呢个雪芭无今日上船后食的那个甘酸

图片

 

     主菜选左牛肉同虾。D牛肉我要6成熟,不过上碟时有8成熟,但系都好好食。

     D虾好爽好新鲜,不过垫住虾个D饭就认真唔得

图片

图片
      甜品要左自制三色雪糕同朱古力慕士,都系好好味

图片

           虽然系食set dinner,不过唔知点解外面都有两款中式炒面同一款中式炒饭比人任拿,都系好好食。可能怕D大陆人食唔惯西式啦。
          我地两个评呢餐100分,真系好好食。如果在香港想食呢种质素,睇怕每人都要300-500至得啦。

          餐厅个经理走过来同我地吹水,问我地意见,东哥哥盛赞,个经理听到好开心,问我地要唔要来多一客甜品,我地话唔使,拒又好热情甘问我地要唔要咖啡或茶,我地都系say no.开口问拒使唔使钱又好似好市侩,唔问到埋单个时收钱又好肉赤,算啦,我地已经食得好满足架啦。

        番到房已经有人把我地的房间清洁到干干净净。通常都系早上同傍晚清洁一次,D人会在你外出时才入来清的,免得打扰客人。当然,你需要马上清洁时,可以开左门口个清洁灯。

        今晚酒店送的礼物是保湿喷雾同曲奇,虽然唔系D值钱野,不过就好窝心
图片

图片

         知道有大浴缸,在香港带左支精油来浸浴。哈,播住轻音乐来浸,又真系几舒服。不过个海就无乜野睇,黑麻麻!冲完凉十点几早D训,听日仲有大把节目。

         美好的一天结束了!
 

arrow
arrow
    文章標籤
    Angsana Velavaru 馬爾地夫
    全站熱搜

    sifone111 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()