close

    以为上一晚甘夜训会好迟才起床,点知晨早七点几睁大只眼已经见到好烈的阳光照入房。心情好兴奋,砰砰声起身拉开露台的门,影入眼帘的是一望无际的大海。见到甘靓的景已经训唔着啦,马上起床食早餐。

      呢间酒店得一间餐厅,无得选择。食左几餐,都觉得D食物一般般,唔算好食,不过都唔难食。早餐7:30至10:30,午餐12:30至14:30,晚餐19:30至22:00

图片

 

图片

      

图片

 

      天气实在太好啦,选左个近海边的位坐,慢慢享受下先

图片

        由餐厅望向码头:

图片

        食完早餐走去接待处问下明天几时check out,不过他们话仲未知航班几时,要黄昏才决定到时间。

        10:30有船过Banyan Tree个岛,趁住有小小时间,周围影下先。

         码头:

图片

      呢度就系房间的正门啦,我住2号房,就在餐厅的隔离,出入好方便。

图片

       房个露台:

图片

     露台出面的吊椅:

图片

     上吊椅摇下先:

图片

       仲有两张太阳椅:

图片

     Yeah下先:    

图片

       在沙滩影下间房先:

图片

       去沙滩玩啦:

图片

       好猛太阳啊,D相影到好靓,当然要牺牲下我D皮肤啦:

图片

    来张合照先:

图片

      哈,哈,靓女出场:

图片

     虽然沙滩写字好娘炳,不过点都要娘一次

图片

       酒店个标志:

图片

      从码头望向酒吧:

图片

     东哥哥在沉思中。。。。。

图片

        上船啦,出发去Banyan Tree:

图片

       在快艇度影下自己住个岛先:

图片

       越去越远。。。。水底一挞挞个D黑色野就系珊瑚啦,在船上都望得好清楚:

图片

     到Banyan  Tree啦,D太阳越来越猛:

图片

       D房门口:

图片

       房内环境,D房大过我住个间Ihuru:

图片

       房外面仲有吊床先。哈,哈,我梦想中的马尔代夫就系呢个样架啦  一直都梦想可以玩吊床!!!上去摇下先!摇下摇下又几鬼舒服,不过上落床要小心D,我坐左上去想整好个姿势,结果成张床反转左,仲跌左个人落地,搞到成身都系沙

图片

      海边有个凉亭:

图片

      来张合照先:

图片

       一望无际的大海:

图片

  

图片

 

图片

       雪白的沙滩:

图片

图片
      及下人地D午餐丰富无先?

图片
     12:30,够钟走人啦,miss左班船就要等2个钟才有下一班架啦。

      返到去刚好午餐时间

图片

      食完午餐,休息左一阵就去做package里包的spa。spa最好提前一日订时间,否则好易full.

图片

      D靓女拿左个价钱牌比我地选择要做的项目:

图片

           Banyan Tree集团的spa出晒名正。事实上又真系好舒服。做左十分钟度,叭叭声落雨,落到鬼死甘大,不过唔够十分钟就停左罗。spa里面唔比影相,不过我偷偷地影左一张,做spa 的地方系在一房里面,房中间系凉亭,有两张床,一对couple做刚刚(因为要脱光光才做得spal架):

图片

        做完spa之后出左沙滩打算睇日落,不过刚落完雨,睇唔到个咸蛋王。

       影下我地在沙滩留下的足迹先:

图片

       行左阵沙滩换晒衫想去玩浮潜。走去运动中心度借潜水工具,个员工仲拿左张潜水图同我地讲要注意的事项,话比我地知边度易潜边度难潜:

图片

     东哥哥落左水一阵就话未够胆玩水住,要返上岸,叫我自己玩。吓!我一个人在海中间,你估唔惊咩!事关下午系涨潮时间早上系退潮,D水深过早上好多,如果在早上浮潜的话睇珊瑚会清楚D。唯有跟住东哥哥上岸,希望明天早D起床浮个痛快啦。

      冲好凉后,东哥哥话黄昏天未黑个段时间叫Magic Hour,影相超靓,于是又狂影啦:

图片

图片

图片

       影左一轮天终于黑晒,再影就黑麻麻啦,于是就去食晚餐。

      今晚系食set dinner,酒店真系好细心,惊住餐厅D光线太暗,特登在memu上面加左盏灯,真搞野

图片

      想影下D晚餐,不过灯光实在太差,影唔到。

       食完晚餐东哥哥想在酒吧睇世界杯,不过我实在太眼训啦,于是东哥哥就早早地陪我返房休息。返到房见到间房已经执到好整齐,床上仲放左封信通知我地明天8:45要走人搭水上飞机换另一间酒店。

      Day3 to Day 6 待续。。。。

arrow
arrow

    sifone111 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()