close

又系七点几就醒左,在呢度的生活真系“日出而作,日落而息”  。

               见到地面好湿,应该系刚刚停左雨,D风仲系好大。点算好呢,最后一天啦,都无试过在房间附近玩过浮潜,好可惜啊。

               又系好似昨日早上甘,望住个海发呆。望下望下,真系心有不甘,等阵都唔知可唔可以延迟check out 玩多阵,唔好理啦,一于跳落水先算。

               于是我地两个拿拿声换泳衣落水。

               甘怪得网上D人话房间附近都好多珊瑚啦,一落水游左出去小小就见到D珊瑚仔同鱼仔,如果游到断层个边应该好多珊瑚好多鱼。不过风实在好大,而且经过昨日的活动后,已经无晒力啦,所以我放弃左游出去断层个边的打算,就在房间附近D浅水局度,任由D浪冲下冲下

               飘左阵,要上岸啦,我怕去得太远等阵无力游番去自己房间。

               冲过凉后9点几,马上去lobby个边讲数先。

               个中国话接待员正在当值,我同拒讲想延迟退房,因为入住个日由于D行李迟左到,我地成日下午都浪费左,拒听到后,就话比我地延迟到下午2:00,好野,甘样就会多好多时间玩啦。都系自己人好话事。

                心情当堂靓晒,食野先。

                 今日无点个包食啦,我要左个日式海带汤,东哥哥就要左个班戟。

                 今日中午的午餐唔包架啦,所以要食饱D,费事食多餐。

图片

图片

图片
                 食完野,去左码头个度吹海风,将昨晚食剩的面包喂鱼。

                  吹海风真系好鬼舒服,我和东哥哥脱左鞋,成只脚吊在码头的水面上。

                  D鱼真系好醒,明明放面包前海面一条鱼都无,放左面包唔够一秒,就见到D鱼成队兵甘游过来,快成甘!大条个D鱼成群结队甘霸地盘,D五彩缤纷的热带鱼争唔到食,好惨啊。因为太舒服啦,在码头度都坐左成个钟。

                 之后番房再hea左阵,在泳池度浸左阵,系时候执野走人啦。

                 今日天气实在太好啦,忍不住又狂影一番,反正仲有时间。

图片

图片

图片

图片

图片

图片
           呢个野系用来食水烟的东东:

图片

图片

图片

图片

图片

图片
               东哥哥去左check out,玩下自拍先:

图片

图片

图片

图片

图片
                 上水上飞机啦,bye bye 罗 Angsana Velavaru ,我地两公婆对呢间酒店评价100分!好掂,有史以来住过最好的酒店!

                  住酒店呢几日除左去做左个110美金的spa外,一分钱都无使过,真系悭家。

  图片
            下面个张就系我住个岛的全貌,来的时候方位不对,影唔到,现在终于有机会影到啦:

             主岛与水上屋之间是深水带,而成个岛又被一个浅水带包围着(图片蓝白色的位置)
图片
             由于天气不错,沿途见到的岛好清晰:

图片

图片

图片

图片

图片

图片

图片

图片

              又回到马里啦:

图片

图片

图片

图片

图片

图片

图片
        眼见好多地盘在做基建,我都有份贡献架。哈,哈。。。
图片

图片
          由于到达马里才4点钟,我们的飞机是晚上11点几,有大把时间。酒店安排左个当地导游带我们游马里市,除左搭船过海来往要2美元之外,唔使比任何导游费。不过我地在网上做过功课,之前有D人跟呢D导游去食野,食当地美食成25蚊美金一个人,话好唔抵,所以我地都好有介心,讲到明去边度由我地话事,唔去D水鱼地方,个导游领班答应左,我地才肯出发。

         同行共11人,都是同一部水上飞机的人,其中一对是大陆人,其余都是香港人。

          马里市好落后,同十年前的小榄差不多

图片

图片

图片

图片

图片
            呢度是总统办公的地方:

图片

图片

图片

图片

图片

图片

图片

         去左当地人的蔬果市场:
图片

图片

图片

图片

图片

图片
          鱼市场:

 图片
              杂货批发场:

图片

图片

图片

图片

图片

图片

图片

图片

图片

图片

图片
               行累左,入去coffee shop 食D野,价钱同小榄个D差不多:

图片

图片
             清真寺:

图片

图片
            马里市好细,同旺角差不多大。D店七点钟度就关得七七八八,无野好行,唯有返机场等上机罗。
            食番餐好味的新航飞机餐,为呢趟行程画上一个完美的句号。

arrow
arrow
    文章標籤
    Angsana Velavaru 馬里市觀光
    全站熱搜

    sifone111 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()